tisdag 29 november 2011

Tokkär!

Alltså jag är heeeeeeeelt tokkär i mina nya pjux från Nowhere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Tidig julklapp/present till mig själv för att fira att jag har ett fast jobb fr.o.m 1 december efter att ha jobbat i knappt sex månader som syrra! :)

Började bra redan när jag öppnade kartongen och skorna låg i varsin tygpåse..

De sitter som en smäck, sköna är de också! Är lite avundsjuk på själv! ;)

Ja vad kan jag säga - de är helt underbara! Funderar allvarligt på att sova med dom på.. Tror ni jag kan ha dom på jobbet imorgon? Snyggt till de vita kläderna! ;)

Tyvärr blir det inte bättre bilder än så här idag, resultatet av ständigt mörker när man vistas hemma samt trött bloggare som inte orkar ta fram kameran utan fotar direkt med iPhonen.. ;)

Later!

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar