onsdag 16 november 2011

Det går bra nu!

Vissa dagar är liiite bättre än andra faktiskt.. Idag har jag nämligen skrivit på mitt anställningsbevis vilket innebär att jag är fastanställd!!!!!! Wihooooo!!! :D

Så nu har vi firat med lasagne ;) och nu blir det soffan med kinden mot min älsklings bröst.. <3

Utsikten från mitt blivande kontor är inte så dum den heller...

Har börjat med telefonrågivning den senaste månaden - roligt men så svårt! Tur att man har sina kollegor som stöttar en!

Titta vad jag fick av en av mina gulliga arbetskamrater! Hon tänkte på mig när hon såg den, så köpte hon den till mig! Hur gulligt är inte det?! :) Kommer från Vårdväskan.se

För första gången i mitt liv har jag ett fast jobb! Kan inte beskriva med ord hur skönt detta känns! :D

Kram Isabelle

1 kommentar:

  1. Men gud vad underbart vännen! Vilken härlig känsla! Det är du såååå värd <3

    SvaraRadera