söndag 26 maj 2013

Sunday night

Hello!
Hoppas att helgen har varit bra! :)
I lördags morse släppte vi pållarna på sommarbete men de har fått stå inne några timmar på natten både igår och inatt - så blir de inte så tjocka! :) Men imorgon tar jag nog inte in dom, vi får se. Idag har det regnat nästan hela dagen men vi har fått lite gjort ändå!
Denna veckan kommer helt klart bli en av årets bästa! På onsdag tar jag mitt pick och pack och åker till Stockholm!! Wíiiee!
Jag och Anna ska kolla på Mrs Carter på Friends Arena! Ska bli så roligt att se henne live! Men roligast av allt ska ju helt klart bli att få träffa min fina duktiga underbara vän! <3

Kvällssol på uteplatsen! <3

Två nöjda hästar på sommarbete! <3


Ljuvlig bukett med liljekonvaljer - finaste blomman!

Dagens vrålåk! :)

Hoppas ni får en bra vecka! Uppdateringen kommer nog att bli sådär men ni som följer mig på Instagram får nog lite mer uppdatering! :)
isabellefroberg heter jag där! :)

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar