fredag 10 maj 2013

Life

Hejsan!
Våren är äntligen här vilket också innebär att tusen saker ska fixas - därav den usla uppdateringen! :S
Potatis ska sättas, lök planteras, grönsakerna ska sås, det ska stängslas till hästarna och mycket, mycket mer! Härligt att kunna vara ute nu och bara njuta!

Fler bilder kommer under dagen! :)


Ljuvliga backsippan blommar för fullt! Luden och söt!


Tösen och jag satsar på tidiga eller sena turer nu för att slippa värmen!


Fler än jag som har vårkänslor.. Han blev inte särskilt glad av att jag stannade och hälsade, hackade med näbben i spoilern på bilen. Här var det han som var king of the road - inte jag.. ;)


Sköna ridturer i byarna runtomkring, rider förbi ett och annat lovande renoveringsobjekt! Eller vad säger du mamma? :)


Bästa utsikten! <3 Min fina Tösen!


Och sist men definitivt inte minst - Baba gillar Bolinder/Munktell! (Det gör jag med) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar