tisdag 5 mars 2013

Längtar hem!


Hejsan!
Usch idag är en sån dag som jag bara läääängtar hem!
Är så mycket på jobbet nu med omorganisationer, byte av journalsystem och gud vet vad.. Känner bara - var det detta jag ville göra när jag bestämde mig för att bli sjuksköterska? Svar: Näe.
Men var sak har ju sin tid, nu är det en turbulent tid framöver, därefter blir det väl tillbaka till det vanliga igen, förhoppningsvis..

Allt bra med er annars?!
Igår var jag ledig, spenderade 2 ½ timme ute med lantmäteriet, var så himla kall och genomfrusen när jag kom in igen! Usch! Satte fyr i panna och vedspis, gjorde en kopp te och mös med Baba.
Hade inte tänkt ge mig ut med Tösen eftersom jag var nästintill ihjälfrusen men ångrade mig så jag och Karin tog en snabb kvällstur med pållarna iaf! :)

Bild från i vintras - nu vill vi ha vår! :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar