måndag 11 mars 2013

Hello!


Hej hej från sjukstugan!
Fasen så trist det är att vara sjuk!
Men jag har ändå haft en bra helg!
Har varit ute med Tösen och gänget några turer, firat mamma och varit en tur i Växjö - som slutade med febertopp när jag väl var hemma igen! Men nu har jag fått bytt mina fina vinterstallstövlar som gått sönder! Tyvärr fanns de inte kvar i rätt storlek men jag  köpte ett par jodhpurs som jag sneglat på länge.

Amaranta och Karin tar täten!


Fiiin i vårsolen, fått lite lunch i hagen.. <3

Söt i nytt nos- och nackludd!



Basse och jag tog en kopp kaffe på verandan!

Baba ville också ut och sola sig men han glömde sina solbrillor!

Varmt, varmt välkomna årets första blommor!!

Blev en söt liten blus från Cubus!

1 kommentar:

  1. Vilka underbara bilder vännen! Det är verkligen så idylliskt och fint hemma hos er <3 Längtar sååå mycket till det är dags att bege sig hemåt :) Hoppas du mår bättre nu <3

    SvaraRadera