söndag 4 november 2012

Tösen och jag

Ja hörni, jag måste tyvärr erkänna att jag har blivit galen.
Jag har idag blivit ägare till Tösen, en 17 årig Nordsvensk travare som är heeeelt underbar!

Det var henne jag var och tittade på och provred igår!
Trots sin ganska höga ålder är hon super pigg och frisk som en nötkärna, nyfiken och alldeles underbar!
Det var kärlek vid första ögonkastet!
Så trots att jag inte ens har så mycket som ett litet grimskaft eller ens ett stall så ringde jag idag till hennes ägare och sa att jag vill ha henne! :) <3

Tösen ska få gå tillsammans med grannens häst, vi ska hjälpas hon och jag!
Så igår kväll var jag i den gamla gödselstaden och röjde för där ska det nämligen byggas två provisoriska boxar till Tösen och hennes kompis!

Fin Nordsvensk
Min underbara Tösen, min alldeles egna! <3

Kram Isabelle

1 kommentar:

  1. Åh vad kul, grattis :-) precis vad jag gissade på :-) vilken sötnos hon ser ut att va!

    SvaraRadera