fredag 2 november 2012

TGIF

Hej hej hallå! :)
Guuud så skönt med fredag! My God!
Vi fick jobba över lite idag så jag kom väl ifrån jobbet vid halv sex. :P 
Men NU är jag hemma, har satt fyr i pannan och vedspisen, burit in ved OCH blivit jätte rädd när kvasten jag har på trappen ramlade mot dörren! Trodde minst att det var en förrymd fånge som tänkte rånmörda mig och Baba! Varför händer alltid sånt när inte Fredrik är hemma?! Men jag tog mod till mig och smög till dörren och tittade ut genom titthålet. Men där var förstås ingen förrymd fånge, bara en kvast som blåst omkull. Pust! Men det var med hjärtat i halsgropen som jag låste upp, gick ut till vedboden och hämtade ved! Fången kunde ju stå gömd bakom husknuten!

Nedan får ni en liten hint om vad jag ska titta på/göra/prova imorgon! :)
Åhh så spännande, can't wait! :)

Safety first - gammal och klok till skillnad från förr! :)

Ha en riktig härlig fredagskväll!
Här blir det tacos och X-factor! 

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar