tisdag 10 juli 2012

Planteringsbänk

Nu har jag plockat och donat på altanen!
Planteringsbänken är på plats och jag är såååååå nöjd!!
Nedan kommer en massa bilder!

Blommig kanna loppisfynd, vit kanna på nedersta hyllan Ikea.

Jag ställde bänken lite på sned så man kan skymta baksidan eftersom den är så fin!

Trälådor ladugårdsfynd, krukor delvis egna, några har jag fått och ersten har jag hittat i ladugården. Zinkkruka i hyllan till höger Styragården Väckelsång.


Min fina vita rospelargon växer och frodas!

Vas Hörnsjöns plantskola.

Trälåda också ladugårdsfynd, liksom den rostiga tratten, krokarna var jag och hämtade i ett hus som skulle rivas, flaskan hittade jag i skogen. Betongäpple från Börjes Tingsryd.

Längtar tills jag kan stå här och plantera om blommor!

Daggkåpans limegröna små blommor är så fina!

Tomaterna börjar ta form men de behöver mer sol för att mogna!

Min andra tomatsort, det blir lite randiga tomater på den!

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar