tisdag 3 september 2013

Helgens..
















Hej hej!
Här kommer lite bilder från helgens bravader!
Var på afterwork med två av mina kollegor på Fröjd af Sverige i fredags! Var bara tvungen att ta bild på köksbordet som jag förälskat mig i! ;)
I lördags handlade jag hem lite höstblommor och gjorde fint i mina urnor vid trappen, hade som vanligt experthjälp i form av Baba, han fann sin plats i det stora betongrabarberbladet.. ;)
På eftermiddag blev det fullt hus och vi tog en härlig runda efter regnskuren med hund och hästar och cyklar! Mysigt!
Efter turen fikade vi på mormors fina kringlor som ni ser bild på ovan.. Hahahahaha :D
I söndags bar det av det Karlshamn där jag hälsade på Sofie och hennes lilla familj! <3
Igår var jag ledig, förmiddag bestod av ÖSregn, vilket var så skönt, sen blev det kanonväder! Och jag avslutade dagen på bästa sätt - på Tösens rygg! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar