onsdag 26 juni 2013

Midsommar & lite annat


Hejsan!
Helt sjukt att det redan har varit midsommar!
Nedräkningen till semestern har börjat lite smått, mindre än 2 ½ vecka kvar. Har fått byta min lediga måndag denna veckan så jag ska vara ledig på fredag istället - inte heeelt fel faktiskt. Vilket betyder: en dag och två veckor kvar till seeeeemeeeestern!! Wiiee! :)
Love of my life


Stående kubbturnering på midsommarafton.
Scchhkål! Ha ha

På något vis rann kubbspelet ut i sanden, istället skulle det hoppas på studsmattan! Fasen så snurrig man blir! Ej att rekommendera i samband med intag av sccchhhnaps! B)


Och till slut var den på plats! Det fina lilla posthuset som morfar gjort! Och min nya, fiiiina postlåda kickade den gamla postlådans ass!


Min lilla gulligullplutta som har kli har fått nytt flugtäcke och mössa! Stackars liten, j*vla knott!


Hello handsome! Ops, där smög det in en bild på snyggebilen! IGEN.. ;)


I måndags var vi bjudna till Johan och Jenny på lite middag! Vi hade super trevligt! Och så fick jag ju hälsa på Ebba! My God! Jag som har älskat grisar i hela mitt liv! Vill ha minigris! De hade även en höna och en tupp av sorten brahma med fjädrar på fötterna! Superfina! Men jag vågade inte gå nära.. Dessutom hade de fyra helt underbart söta kattungar! <3


Nu ska den här systern snart gå på lite vacation! Tack och lov för det! Är så sjukt trött om mornarna så det finns inte!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar