lördag 20 april 2013

Min lördag!


Hej på er!
Vilken underbar dag jag har haft idag!
Upp tidigt för att släppa ut pållarna, sen hämtade jag Basse. Åt lite frulle, sen har jag varit ute resten av dagen. Haha
Men det är faktiskt sant! Planterat penséer, lukat och gjort vårfint i mina rabatter! Mockat och donat i stallet, skruvat ihop min fina vilstol som vi köpte i höstas på rea! Sen har jag varit ute med båda hästarna, först min lilla loppa och sen med Amaranta. Var hemma vid nio - samma tid varje kväll denna veckan.. Är lite halvtrött nu faktiskt!
Kört traktor har jag ju gjort idag med! :D

Vårt fina hus i morgonsolen


Dessa ljuvliga blommor!












Kvällsturen med Amaranta förbi Berghålan som låg helt spegelblank!

1 kommentar:

  1. Herregud vad underbart det låter! Åååh, saknar dig så mycket min fina vän! Längtar ned till er och ert fina hem OCH längtar till du kmr hit snart! <3

    SvaraRadera